مرگ يک گردشگر در يونان

به گزارش ميراث آريا (chtn)، ريزش کوه کنار جاده در جزيره پرگردشگر «سانتوريني» يونان، منجر به کشته ‌شدن يک گردشگر آمريکايي و مجروح شدن چهار گردشگر خارجي ديگر شد.

گزارش‌ها حاکي از آن است که اين گردشگران سوار بر پنج قاطر، در حال عبور از مسيري مالرو در ارتفاعات دهکده «اويا» در بندر کوچک «آرمني» در شمالي‌ترين نقطه يونان بودند که به ناگهان، قاطر حامل يکي از گردشگران به دليل ريزش کوه به دره‌اي 200 متري سقوط کرده و منجر به مرگ گردشگر مي‌شود.

به گفته سرپرست تيم نجات، در اين حادثه زن و فرزند گردشگر فوت شده به همراه دو گردشگر ديگر که مليتي مکزيکي داشتند نيز دچار صدماتي شدند که بلافاصله به بيمارستان انتقال يافتند.

اين حادثه که عصر روز گذشته (دوشنبه) در يکي از پرجاذبه‌ترين جزيره‌هاي گردشگري يونان رخ داد بار ديگر منجر به تغيير نگاه‌ سازمان‌هاي گردشگري به اين کشور شد.

گفتني است يونان که از چند هفته پيش، تلاش زيادي براي دريافت کمک مالي مجدد از اتحاديه اروپا مي‌کند، با پيشنهاداتي مبني بر گرو نهادن جزاير و بناهاي تاريخي خود به اين اتحاديه مواجه شد که تاکنون به شدت از سوي مقامات يوناني با مخالفت روبه‌رو شده است.

به نظر مي‌رسد اتفاقات به وجود آمده، تاثيري در پاسخ يونان به پيشنهاد اروپايي‌‌ها داشته باشد.
109

انتهای پیام/

کد خبر 1390030310