ايجاد مجتمع گردشگري ورزشي دودهک در استان مرکزي

مديرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان مرکزي در گفت‌وگو با ميراث‌آريا (chtn)، با اعلام اين خبر افزود: طرح مجتمع تفريحي و گردشگري دودهک دليجان در فضايي به وسعت 453 هکتار پيش‌بيني شده است.

«محمدحسين فراهاني» ادامه داد: اين طرح در سه فاز اجرايي در کاروانسراي تاريخي دودهک تعريف شده و با پيش‌بيني سرمايه 241 ميليارد ريال عملياتي مي‌شود.

او گفت: در مرحله نخست اجراي اين طرح که در کاروانسراي تاريخي دودهک انجام مي‌شود علاوه بر ايجاد راه دسترسي مناسب، امکانات پارکينگ، آلاچيق‌هاي اقامتي و مسجد پيش‌بيني شده است.

«فراهاني» با بيان اينکه عمليات اجرايي اين طرح پس از ماه مبارک رمضان آغاز مي‌شود، اظهار کرد: زمان لازم براي بهره‌برداري از فاز نخست اين طرح بهمن‌ماه پيش‌بيني شده است.

مديرکل ميراث‌فرهنگي استان مرکزي گفت: در فاز دوم و سوم اين طرح نيز ايجاد پارک ساحلي، رستوران، مجموعه آبي سرپوشيده، هتل پنج ستاره و امکانات ورزشي و تفريحي اجرايي مي‌شود.

او بيان داشت: مجتمع تفريحي، گردشگري و ورزشي دودهک در مسير يکي از محورهاي پر ترافيک استان مرکزي و اصفهان واقع شده و از موقعيت بسيار مناسبي براي جذب گردشگر برخوردار است.
/115


انتهای پیام/

کد خبر 1390052716