ايجاد زيرساخت‌هاي گردشگري در منطقه ساحلي ميرود بابلسر

به گزارش ميراث‌آريا (chtn)، سرپرست نمايندگي ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري بابلسر گفت: به منظور ساخت ديواره اين منطقه اعتباري در حدود 100 ميليون ريال در سال 87 اختصاص يافت که اين پروژه طي قراردادي با بسيج سازندگي اجرا شد.

«کريم نجف‌پور»، با اشاره به اينکه از محل اعتبارات ابلاغي 2 ميليارد و 400 ميليون ريال به منظور ايجاد جاده، نصب جدول‌ها و روشنايي در منطقه ساحلي و گردشگري ميرود هزينه و اين پروژه به اتمام رسيد، خاطرنشان کرد: از جمله طرح‌هاي پيشنهادي سال جاري نمايندگي ميراث‌فرهنگي شهرستان مي‌توان به ايجاد راه‌ دسترسي بهنمير و پارکينگ ساحل بابلسر اشاره کرد.

او اظهار داشت: شهرستان بابلسر به لحاظ موقعيت جغرافيايي و واقع شدن در نوار ساحلي و چشم‌اندازهاي زيباي طبيعي، همه ساله به ويژه در ايام تعطيلات تابستان ميزبان حجم زيادي از مسافران و گردشگران از اقصي نقاط کشور است.

اين مسوول در نمايندگي ميراث‌فرهنگي بابلسر با اشاره به فعاليت 11 دفتر خدمات مسافرتي و جهانگردي در سطح شهرهاي بابلسر و فريدونکنار، يادآور شد: در حال حاضر شهرستان بابلسر داراي 2 هتل و فريدونکنار داراي 9 هتل، هتل‌آپارتمان و متل با 323 اتاق و 790 تخت است که در مجموع 211 نفر در اين واحدها مشغول فعاليت هستند.

«نجف‌پور» به جاذبه‌هاي گردشگري شهرستان بابلسر اشاره کرد و گفت: امامزاده ابراهيم بابلسر، منطقه نمونه گردشگري ميرود و ساحل زيباي بابلسر تنها بخشي از جاذبه‌ها و مناطق ديدني و گردشگري اين شهرستان به شمار مي‌رود که هر سال ميزبان مسافران و گردشگران بيشماري است.

سرپرست نمايندگي ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري بابلسر و فريدونکنار از حضور موثر نيروي انتظامي، شهرداري، بهداشت و درمان، بازرگاني، هلال‌احمر، تعزيرات حکومتي، تربيت بدني،محيط زيست، سازمان تبليغات، اداره فرهنگ و ارشاداسلامي، آموزش و پرورش، قايقرانان، دريادلان، ناجيان غريق جهت برقراري نظم و امنيت در سطح سواحل و هدايت شناگران در داخل طرح‌ها تقدير و تشکر کرد.
/117

انتهای پیام/

کد خبر 139006171