افتتاح نخستين هتل کلينيک کشور در اردبيل

«اکبر فرهيخته» در گفت‌وگو با ميراث‌آريا (chtn)، با اعلام اين خبر تصريح کرد: اين هتل کلينيک با هدف جذب گردشگر حوزه سلامت و درمان به عنوان نخستين هتل کلينيک کشور در استان اردبيل راه‌اندازي مي‌شود.

وي افزود: اين هتل کلينيک با مشارکت بخش خصوصي و با پيشرفته‌ترين دستگاه‌ها در حوزه درمان فوق تخصصي قلب راه‌اندازي مي‌شود تا در مراجعه بيماران، همراهان آنها دچار مشکل نشوند.

فرهيخته با بيان اين که ساخت اين هتل کلينيک به پايان رسيده و هم اکنون در مرحله تجهيز است، اظهار داشت: اين هتل کلينيک با 62 واحد اقامتي درماني در 4 طبقه و زيربناي نزديک به 3 هزار و 900 متر در ميدان بسيج شهرستان اردبيل ساخته شده است.

به گزارش ميراث‌آريا اين مقام مسوول در ميراث‌فرهنگي استان اردبيل مدت زمان ساخت اين هتل کلينيک را 2 سال اعلام کرد و گفت: اين هتل کلينيک داراي بيمارستاني مجهز، مکاني براي استراحت بيمار در دوران نقاهت و همراهان بيمار است.

وي از ظرفيت‌هاي خوب گردشگري در استان اردبيل را مربوط به حوزه سلامت و درمان دانست و فراهم آوردن زمينه ايجاد زيرساخت‌ها و امکانات لازم را در اين حوزه از عوامل تاثيرگذار در جذب گردشگر سلامت به اين استان عنوان کرد.
/115


انتهای پیام/

کد خبر 1390092042