صنعت گردشگري راهکاري براي اشتغالزايي

به گزارش ميراث‌‌آريا(chtn)، «محمدحسن کرماني» با اشاره به اين که با افزايش استخراج نفت و توسعه صنايع نمي‌توان مشکل اشتغال کشور را برطرف کرد، گفت: صنعت گردشگري راه برون رفت کشور از بحران اشتغال است.

وي خاطرنشان کرد: با داشتن بيش از 40 ميليون نيروي جوان و پويا در کشور ايران، بايد صنعت گردشگري مورد توجه بيشتري قرار گيرد.

کرماني با اشاره به اين که گردشگري متفاوت از بخش صنعت، معدن و کشاورزي است، ادامه داد: در حوزه گردشگري به دليل سر و کار داشتن با انسان‌ها شرايط فعاليت بسيار متفاوت‌ از ساير بخش‌ها است.

رئيس انجمن صنفي آژانس‌هاي مسافرتي کشور، در ادامه به تاريخ مدون و کامل استان کرمان و نوشتن بيش از 50 کتاب در اين رابطه اشاره و بيان کرد: جاذبه‌هاي گردشگري، سوغات کرمان و ساير ظرفيت‌هاي اين استان شناخته شده است.

به گزارش ميراث‌آريا، گروه متشکل از روساي آژانس‌هاي مسافرتي کشور و خبرنگاران رسانه‌هاي سراسري در سفر 3 روزه به اين استان از کرمان، بم و شهداد بازديد خواهند کرد.

گفتني است، نشست مشترک مديران دفاتر خدمات مسافرتي کشور و اعضاي کميسيون گردشگري اتاق بازرگاني با اصحاب رسانه روز گذشته (3 دي‌ماه) در محل هتل پارس کرمان برگزار شد.

117/

انتهای پیام/

کد خبر 1390100426