فعال‏تر شدن رايزنان اقتصادي در حوزه گردشگري

به گزارش ميراث آريا(chtn)، «محمدعلي واقفي» با بيان اين مطلب که غرفه امسال ايران را در نمايشگاه فيتور متفاوت دانست، اظهار داشت: امسال غرفه ايران با توجه به اين که در حداقل زمان ممکن ساخته شد، هم در موقعيت خوبي قرار گرفت و هم نسبت به سال‏هاي گذشته متفاوت است.

مديرعامل دفتر خدمات مسافرتي «ايران دوستان» غرفه ايران را در همسايگي غرفه‏هاي تونس، مصر، الجزاير، يونان و قبرس خواند و گفت: خوشبختانه امسال غرفه ايران در نمايشگاه گردشگري فيتور در موقعيت مکاني خوبي قرار گرفته و نشان داد که ما هنوز در اين بازار حضوري فعال داريم.

وي نمايشگاه گردشگري فيتور را نه فقط منحصر به اسپانيا بلکه محلي براي بازاريابي تمام کشورهاي اسپانيايي زبان عنوان کرد و گفت: کشورهاي زيادي در فيتور شرکت مي‏کنند و اين نمايشگاه فرصت خوبي براي جذب گردشگران از تمام دنيا به خصوص کشورها اسپانيايي زبان مانند اسپانيا، پرتغال، آرژانتين، مکزيک، شيلي و حتي برزيل است.

واقفي گردشگران ايالت «کاتالونيا» با مرکزيت «بارسلونا» را از مشتريان دائم ايران خواند و اظهار داشت: اين گردشگران عمدتا علاقه‌مندان به تاريخ و فرهنگ ايران هستند و با توجه به مدت اقامتشان به اصفهان، شيراز، تهران، يزد، کرمان و حتي مشهد سفر مي‏کنند.

وي با اشاره به ارائه بسته‏هاي جديد سفر به خصوص طبيعت‏گردي در نمايشگاه فيتور گفت: امسال ما با بسته‏هاي جديد در حوزه طبيعت‏گردي و تورهاي ماجراجويانه ايران به فيتور آمده‏ايم و اميدواريم بتوانيم علاقه‌مندان به آن را جذب کنيم.
120/

انتهای پیام/

کد خبر 139011055