افزايش عرضه خدمات درماني به بيماران کشورهاي حوزه خليج‌فارس

به گزارش ميراث‌آريا (chtn)، «محمدهادي ايمانيه» در مراسم افتتاح دفتر گردشگري سلامت فارس با بيان اين مطلب افزود: اين دفتر بايد امکان توسعه خدمات خود را با ايجاد زمينه ثبت‌نام الکترونيک در هر يک از شهرهاي کشورهاي حوزه خليج‌فارس فراهم کند.

وي با بيان اين که فراهم آوردن زمينه ورود بيماران کشورهاي حوزه خليج‌فارس به استان فارس از وظايف اين دفتر است، اظهار داشت: همچنين انتظار مي‌رود مشکلات مربوط به گردشگري سلامت در بخش‌هاي مختلف دانشگاهي و گردشگري با مشارکت اين دفتر برطرف شود.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز با تاکيد بر لزوم جذب بيماران حوزه خليج‌فارس به کشور خاطرنشان کرد: در صورت فراهم آمدن بازار رقابت در حوزه گردشگري سلامت مي‌توانيم شاهد توسعه اين شاخه از گردشگري در کشور باشيم.

معاون عمراني استاندار فارس نيز در اين مراسم خواستار عملياتي‌شدن وعده‌ها درباره توسعه گردشگري اين استان شد و گفت: با توجه به پتانسيل‌هاي بالاي گردشگري در فارس نيازمند فعاليت ميداني در حوزه گردشگري هستيم.

«محسن اردکاني» اظهار داشت: با همکاري اين دفتر مي‌توان پتانسيل و ظرفيت‌هاي اين استان با موضوع درماني و سلامت را به کشورهاي هدف که بيشتر کشورهاي حاشيه خليج‌فارس هستند، انتقال داد.

/115

انتهای پیام/

کد خبر 1390110556