برگزاري نخستين گردهمايي دانشجويي حاميان ميراث ‌فرهنگي و گردشگري

به گزارش ميراث‌آريا (chtn)، به نقل از روابط عمومي مرکز گردشگري علمي فرهنگي دانشجويان ايران(istta)، نخستين گردهمايي گروه‌هاي دانشجويي حامي ميراث فرهنگي، ‌گردشگري و ايران‌شناسي با هدف انسجام‌بخشي فعاليت‌ها در جهت تاثيرگذاري بيشتر اين گروه‌ها براي حفظ ميراث ‌فرهنگي و توسعه گردشگري کشور برگزار مي‌شود.

توانمندي‌هاي شايان ميراث ‌فرهنگي و گردشگري در سرزمين بزرگ ايران و مسائل موجود و نگراني‌هاي مشهود دانشگاهيان در حفاظت و معرفي اين ميراث و توسعه صنعت گردشگري در کشور، نياز به فرهنگ‌سازي در اين عرصه ميان اقشار مختلف مرکز گردشگري علمي فرهنگي دانشجويان ايران را بر آن داشته است تا در جهت انسجام‌بخشي گروه‌هاي دانشجويي حامي ميراث ‌فرهنگي، گردشگري و ايران‌شناسي با هدف هم‌افزايي و اثربخشي بيشتر فعاليت‌ها، «نخستين گردهمايي و جشنواره گروه‌هاي دانشجويي حامي ميراث‌ فرهنگي،‌ گردشگري و ايران‌شناسي» را برگزار کند.

گروه‌هاي فعال دانشجويي در عرصه‌هاي ذکر شده و زمينه‌هاي فعاليت مشابه مي‌توانند، با پرکردن فرم ثبت‌نام موجود در سايت آن را به ايميل دبيرخانه جشنواره به آدرس hamian@istta.ir ارسال و يا به شماره 66491586-021 فکس کنند.

دبيرخانه جشنواره از تمامي گروه‌هاي دانشجويي فعال مرتبط تقاضا دارد در صورت تمايل براي شرکت در اين جشنواره تا پايان بهمن‌ماه 1390 نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

علاقه‌مندان مي‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت www.istta.ir مراجعه کرده و يا با شماره تلفن‌هاي 66491222-021 و 66491136-021 تماس حاصل کنند.

115/

انتهای پیام/

کد خبر 1390110857