افزايش همکاري‌هاي بين رسانه‌اي ايران و کره جنوبي در حوزه ميراث فرهنگي

حجت‌الاسلام و المسلمين «محمد جواد ادبي» در پايان سفر سه‌روزه رئيس راديو تلويزيون کره جنوبي و تعدادي از مديران و معاونان رسانه ملي اين کشور به ايران در گفت‌وگو با ميراث آريا(chtn) اظهار داشت: سفر اين گروه رسانه‌اي نتايج پرباري در خصوص افزايش همکاري‌هاي رسانه‌اي ميان دو کشور در حوزه ماموريت‌هاي سه‌گانه سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري داشت.

وي افزود: «اين کيو کيم» رئيس راديو تلويزيون کره جنوبي در خلال بازديد از کاخ‌موزه گلستان، موزه آبگينه و موزه رضا عباسي در تهران از تمايل کشورش براي افزايش ارتباط با ايران و همکاري‌هاي رسانه‌اي در سه حوزه ميراث ‌فرهنگي، صنايع ‌دستي و گردشگري خبر داد.

حجت‎الاسلام و المسلمين ادبي خاطرنشان کرد: در مدت اقامت گروه رسانه‌اي کره جنوبي توافقاتي در خصوص افزايش همکاري‌ها ميان دو کشور در حوزه ميراث‌ فرهنگي، صنايع ‌دستي و گردشگري حاصل شد که نتيجه اين توافقات به‌زودي اجرايي مي‌شود.

به گزارش ميراث‌آريا، رئيس راديو تلويزيون کره جنوبي به همراه چند تن از مديران و معاونان رسانه ملي اين کشور ابتداي همين هفته وارد ايران شدند و طي سه روز اقامت در ايران از اماکن تاريخي و ديدني شهرهاي تهران و اصفهان بازديد کردند و به منظور افزايش سطح همکاري‌هاي رسانه‌اي با مسوولان سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري به رايزني پرداختند.
/108





انتهای پیام/

کد خبر 1390111857