مسافران در راه مانده دراستان قزوين اسکان داده شدند

به گزارش ميراث آريا(chtn)، مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با اعلام اين خبر گفت: با توجه به برودت هوا و بسته شدن جاده هاي قزوين- رشت و قزوين- زنجان، مسافران در راه مانده توسط ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان اسکان داده شدند.

«اسدا... بيرانوند» با اشاره به بارش برف و کولاک و سرماي شديد هوا افزود: از بعدازظهر روز شنبه با برودت هوا در محورهاي بزرگ (تهران - زنجان و قزوين- رشت- همدان ) و بسته شدن جاده تمامي مسافران در استان قزوين توسط ستاد بحران و حوادث غير مترغبه، ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، هلال احمر، شهرداري، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خيريه، اداره راه و... ساماندهي و پذيرايي شدند.

وي وضعيت اضطراري اسکان مسافران را ضروري خواند و اظهارداشت: با توجه به ضرورت ساماندهي مسافران و اشغال تمام ظرفيت اقامتي، با همراهي کميته اسکان ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي از مساجد، مدارس و زائر سراها، حسينيه‌ها شهرستان قزوين- تاکستان و البرز استفاده شد.

«بيرانوند» در ادمه افزود: بيست و پنج هزار و هفتصد نفر از مسافران درسطح شهر اسکان داده شدند و با روند نامساعد هوا در روزهاي آينده، ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان قزوين تدابير ويژه‌اي براي اسکان مسافران نوروزي انديشيده است. /120

انتهای پیام/

کد خبر 1390122948