جزئيات فعاليت‌هاي کانون جهانگردي و اتومبيلراني در تعطيلات نوروز

«حسين جعفري » درگفت‌وگو با ميراث‌آريا(chtn)با اشاره به امضاي تفاهم‌نامه ميان امداد خودوري ساپيا، ايران خودرو و امداد خودوري کانون جهانگردي و اتومبيلراني گفت: بر اساس اين تفاهم نامه که در تاريخ 28 اسفند ماه 90 به امضا رسيده است تمامي نمايندگي‌هاي امداد خودرو درکشور با يک تعرفه مشخص و يکسان به ارايه خدمات به مسافرين نوروزي خواهند پرداخت.

وي افزود: اين تفاهم نامه با هدف رفاه حال مسافرين نوروزي به امضا رسيده است.

جعفري با اشاره به تعداد نيروهاي فعال کانون جهانگردي و اتومبيلراني در تعطيلات عيد نوروز، افزود: تعداد کل نيروهاي فعال کانون جهانگردي و اتومبيلراني در تعطيلات نوروز يک هزار و 325 نفر است که اين افراد از تاريخ 25 اسفندماه 90 فعاليت و خدمات رساني به مسافران نورزوي را آغاز کرده‌اند.

مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران اضافه کرد: ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي کشور با شماره تلفن 09669 آماده ارايه خدمات به مسافرين نوروزي در اقصي نقاط ميهن پهناور ايران است.

وي خاطر نشان کرد: مسافرين نوروزي چنانچه در هنگام مسافرت درجاده‌هاي کشور با مشکلاتي مواجه شوند مي‌توانند با تماس به تلفن 09669 مشکل خود را اعلام تا در کوتاه ترين زمان ممکن نسبت به رفع مشکل آنان اقدام شود.

جعفري با اشاره به تعداد تماس‌هاي گرفته شده يادآورشد: از تاريخ 28 اسفند ماه 90 تا پايان روز اول فروردين ماه سال جديد، دو هزار و 230 تماس برقرار شده که از اين تعداد 1200 تماس گيرنده رضايت خود را از ارايه خدمات توسط کانون اتومبيلراني و جهانگردي اعلام کرده‌اند.

وي افزود: از مجموع تماس‌هاي گرفته شده، 293 تماس مربوط به اماکن اقامتي، 766 تماس مربوط به راه‌ها، 437 تماس مربوط به هواشناسي، 344 تماس مربوط به اطلاعات مختلف مورد نياز مسافران و 325 تماس مربوط به جاذبه‌هاي گردشگري است.

جعفري بابيان اينکه آمارهاي کانون جهانگردي و اتومبيلراني به صورت روزانه جمع آوري و تفکيک مي‌شود ادامه داد: در پايان هر 24 ساعت آمارهاي مروبط به فعاليت‌هاي کانون جمع آوري و به مديران ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي کشور ارايه مي‌شود.

وي به بازرسي‌هاي صورت گرفته نيز اشاره کرد و افزود: 82 نفر به عنوان بازرسي سيار و 12 نفر به عنوان ناظر ويژه در سطح جاده هاي کشور بر نحوه ارايه خدمات نظارت دارند.

مديرعامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران يادآورشد: علاوه بر بازرسي‌هاي صورت گرفته شخصا نيز با حضور در جاده‌هاي کشور از تاريخ 29 اسفند ماه 90 تا کنون از نزديک بر نحوه ارايه خدمات نظارت مي‌کنم.

جعفري با اشاره به اين که ارايه خدمات مطلوب مي‌تواند به ميزان رضايتمندي مسافرين منجر شود، اضافه کرد: بعد از هر تماس بلافاصله خدمات مورد نياز به مسافرين ارايه خواهد شد تا مسافرين نوروزي مسافرت عيد امسال خود را با خيالي آسوده و با خاطره اي خوش و ماندگار به پايان رسانند.
/108

انتهای پیام/

کد خبر 1391010224