نظارت 51 اکيپ دامپزشکي نوروزي در مازندران

به گزارش ميراث‌آريا(chtn)، «مختاري» اظهار داشت: اين اداره‌ کل با تشکيل 34 اکيپ سيار براي نظارت بر کارخانجات، سردخانه‌هاي نگهداري مواد پروتئيني، رستوران‌ها و مراکز توليد، نگهداري و عرضه فرآورده‌هاي خام دامي و 17 اکيپ ثابت مستقر در شبکه‌هاي دامپزشکي شهرستان‌ها، آرامش خاطر را در زمينه مصرف مواد غذايي در ميان مسافران تامين مي‌کند.

وي افزود: بر اساس سياست‌هاي سازمان دامپزشکي کشور و به استناد دستورالعمل‌هاي صادره، اين اداره‌ کل از 20 اسفند‌ماه 90 فعاليت‌هاي طرح نوروزي خود را آغاز کرده و تا 20 فروردين سال 91 ادامه دارد.

مديرکل دامپزشکي مازندران با اشاره به تشکيل اکيپ‌هاي ثابت و سيار در سطح استان و نظارت بر نحوه عرضه انواع فرآورده‌هاي خام دامي تصريح کرد: با توجه به اين که مازندران هر ساله پذيراي مسافران بي‌شماري است، وظيفه ما (کنترل و نظارت‌ها) بر مراکز عرضه مواد پروتئيني براي سلامت مسافران نوروزي بيشتر مي‌شود.

وي با اشاره به اين که شبکه‌هاي دامپزشکي شهرستان‌ها در تعطيلات نوروزي با استقرار کارشناس کشيک آماده پاسخ‌گويي به سوالات مسافران و هم‌استاني‌ها هستند، ادامه داد: تمام افراد در صورت مشاهده عرضه فرآورده‌هاي خام دامي به صورت غيرمجاز يا غيربهداشتي، مي‌توانند با شبکه‌هاي دامپزشکي شهرستان مورد نظر تماس بگيرند و موضوع را اطلاع داده تا اقدامات قانوني لازم به عمل آيد.
ص/117

انتهای پیام/

کد خبر 139101025