بيش از 2 ميليون بليت قطار تا پايان تعطيلات به فروش مي رسد

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از واحد اطلاع رساني ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي نوروزي خراسان رضوي، ناصر بختياري با اشاره به اين خبر گفت: با توجه به شروع موج دوم سفرهاي نوروزي و اقبال عموم مردم به استفاده از قطار پيش بيني مي شود که تا پايان تعطيلات نوروز امسال بيش از 2 ميليون قطعه بليت فروش شود.

مدير کل شرکت هاي رجاء کشور در پاسخ به پرسشي در ارتباط با افزايش ظرفيت شرکت هاي رجاء در سال جاري گفت: امسال تعدادي واگن خريداري مي شود که به ظرفيت ناوگان ريلي کشور افزوده مي شود علاوه بر اين در نظر داريم که 33 سالن جديد که بخش قابل توجهي از آن به مشهد اختصاص مي بايد به بخش ناوگان ريلي کشور افزوده شود.

بختياري افزود: همچنين سعي مي کنيم 20 دستگاه واگن از نوع واگن هاي پلور سبز در 6 ماهه نخست امسال به ناوگان ريلي کشور افزوده شود.

وي در ارتباط با ارتقاي خدمات ارائه شده به مسافران ناوگان ريلي در سال جديد خاطر نشان کرد: بي شک ارتقاي ارائه خدامت به مسافران در حوزه ناوگان ريلي از جمله موارد مهم و در دستور کار است که براين اساس آموزش مهمانداران و کادر فني حوزه ناوگان ريلي نيز از ديگر برنامه هايي است که به منظورارتقاي خدمات در حال اجرا است.

مدير کل شرکت هاي رجاء کشور در خاتمه کاهش زمان تاخير از مبدا و در طول مسير را از ديگر برنامه هاي حوزه ناوگان حمل ونقل ريلي کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1391011028