پيشرفت 80 درصدي زائرسراي ويژه مازندراني‌ها در انديمشک

به گزارش ميراث آريا(chtn)، وي ايجاد بستر مناسب براي اعزام زائران به مناطق جنگي را گامي براي توسعه فرهنگ ايثار و شهادت دانست و گفت: راهيان نور فعاليت فرهنگي است که از سوي همه متوليان امر بايد به اين مهم پرداخته شود.

وي يادآور شد: سهم مازندران در اعزام راهيان نور 26 هزار و 700 نفر بود که تاکنون 32 هزار زائر مازندراني به مناطق جنگي جنوب کشور اعزام شدند.

واحدي با اشاره به اينکه اعزام راهيان نور مازندران از 22 اسفند 90 شروع شده است، تصريح کرد: مازندران در اعزام راهيان نور بيشتر از سهميه ابلاغي زائر داشت و امسال استقبال اقشار مختلف بسيجيان و مسافران عادي از مناطق جنگي را شاهد بوديم.

مديرکل دفتر ارزيابي عملکرد، بازرسي و پاسخگويي به شکايات استانداري مازندران با اشاره به اينکه پروژه احداث زائرسرا در انديمشک، فعاليت عمراني براي حفظ فرهنگ ايثار و شهادت در مازندران است، بيان کرد: پروژه زائرسرا ويژه مازندراني‌ها که در سال 88 کلنگ آن زده شد پيشرفت فيزيکي 80 درصدي دارد که در فاز نخست در بين 13 استان کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

اين مسئول ظرفيت پذيرش زائر در زائرسراي انديمشک را بيش از 50 هزار نفر دانست و گفت: اگر همت مسئولان استاني باشد براي اسکان زائران راهيان نور درمناطق جنوب کشور مشکلي نداريم.

واحدي از احداث زائرسرا در مجاورت حضرت معصومه (س) براي زائران مازندراني خبر داد و تقدير کرد: با مصوب شدن طرح احداث زائ سرا در شهر مقدس قم که با همکاري سپاه کربلاي مازندران انجام مي‌شود کاري مفيد براي اسکان زائران مازندراني است.

مسئول کميته نظارت و بازرسي ستاد تسهيلات سفر استان مازندران اذعان کرد: بر اساس آمار گزارش شده تاکنون 326 خودروي شخصي ثبت شده سبک در قالب يک‌هزار و 323 نفر، 480 دستگاه وسيله نقليه عمومي اتوبوس و 600 دستگاه خودروي شخصي ثبت نشده، زائران مازندراني را به مناطق جنگي اعزام کردند.
/120

انتهای پیام/

کد خبر 1391011034