برگزاري 7 کارگاه منطقه‌اي آموزش بازاريابي و فروش محصولات صنايع دستي

مديرکل توسعه و ترويج معاونت صنايع دستي کشور در گفت‌وگو با ميراث‌آريا(chtn)، با اعلام اين خبر گفت: اين کارگاه‌ها به صورت منطقه‌اي به ميزباني 7 استان کشور برگزار مي‌شود.

«ويدا توحدي» افزود: استان‌هاي همدان، مرکزي، سيستان و بلوچستان، گيلان، چهارمحال و بختياري و بوشهر برخي از ميزبانان اين کارگاه‌هاي منطقه‌اي به شمار مي‌آيند.

وي با اشاره به اين که بر اساس تقسيمات معاونت صنايع دستي کشور، ايران به 5 منطقه تقسيم مي‌شود، گفت: اين کارگاه‌ها در مناطق شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز کشور برگزار مي‌شوند.

مديرکل توسعه و ترويج معاونت صنايع دستي کشور در ادامه تصريح کرد: از نکات شاخص مراسم و کارگاه‌هاي ترويجي آموزشي معاونت صنايع دستي کشور مي‌توان به حضور 100 درصدي تمام استان‌هاي کشور در برگزاري اين مراسم و کارگاه‌ها اشاره کرد.

وي يادآور شد: کارگاه‌هاي آموزش بازاريابي و فروش محصولات صنايع دستي از کارگاه‌هاي جديدي است که از سوي معاونت صنايع دستي کشور براي سال 91 پيش‌بيني شده است.

اين مقام مسوول در گفت‌وگو با ميراث‌آريا خاطرنشان کرد: در بسياري از استان‌ها با وجود اين که توليدات ارزشمندي روانه بازار مي‌شود، هنرمندان به دليل ناآشنايي با شيوه‌هاي فروش و بازاريابي از کسب درآمد چشمگير بي‌بهره‌ مي‌مانند.
ص/112

انتهای پیام/

کد خبر 1391020928