تجديد پيمان مديران و کارکنان سازمان و کانون با آرمان‌هاي امام خميني(ره)

به گزارش ميراث آريا(chtn)، در اين مراسم که پيش از ظهر امروز در حرم مطهر حضرت امام(ره) برگزار شد، جمعي از مديران و کارکنان سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري به همراه دکتر حسين جعفري مديرعامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني و سرهنگ اکبري فرمانده و جمعي از اعضاي پايگاه بسيج سازمان ميراث فرهنگي ضمن حضور در حرم امام راحل با اهداي گل و قرائت فاتحه ياد و خاطره شهدا و حضرت امام خميني(ره) را گرامي داشتند.

شرکت‌کنندگان در اين مراسم معنوي پس از زيارت حرم مطهر امام راحل با حضور در يادمان شهدا و بازديد از مدارک و مستندات تعدادي از رزمندگان دفاع مقدس و شهداي جنگ تحميلي با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهيدان انقلاب اسلامي اداي احترام کردند.

در ادامه اين مراسم حاضرين با حضور در مزار شهداي 72 تن با قرائت فاتحه ياد و خاطره شهيدان بهشتي، رجايي، باهنر و شهداي حزب جمهوري اسلامي را گرامي داشتند.

مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني در حاشيه اين مراسم با اشاره به توصيه‌‌هاي حضرت امام خميني(ره) به مردم گفت: همه ما وامدار امام راحل و نگرش‌هاي ايشان هستيم و بايد تلاش کنيم، همسو با وصاياي حضرت امام پاسدار انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي ارزشي جامعه باشيم.

دکتر جعفري افزود: معنويت و تلاش براي خدمتگزاري به مردم از مولفه‌هاي بسيار مهمي بودند که حضرت امام خميني(ره) همواره آن را مورد تاکيد قرار مي‌دادند و ما نيز بايد سعي کنيم، به معناي واقعي بلکه در راستاي آرمان‌هاي آن پير فرزانه حرکت کنيم.

/108

انتهای پیام/

کد خبر 139103131