مهمانان خارجي شرکت کننده درمراسم ارتحال امام خميني(ره) اسکان مي يابند

«مسعود شريفي» با اعلام اين خبر در گفت وگو با ميراث آريا(chtn) گفت: حدود 400 نفر از مهمانان خارجي شرکت کننده در بيست و سومين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) توسط معاونت گردشگري کشور در تهران اسکان مي يابند.

وي با بيان اينکه اين مهمانان متشکل از انديشمندان، اسلام شناسان و خبرنگاران کشورهاي مختلف دنيا هستند اضافه کرد: اولين گروه مهمانان خارجي 10خرداد وارد تهران شدند و امروز نيز تعداد ديگري از اين افراد به تهران آمده و دراماکن از پيش تعيين شده اسکان مي يابند.

شريفي با اشاره به برنامه هاي ستاد بزرگداشت بيست و سومين سالگرد ارتحال امام راحل افزود: سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مانند ساير نهاد، وزارتخانه ها و ارگان هاي مختلف کشوربا اين ستاد همکاري داشته و برنامه هايي را براي گراميداشت بيست و سومين سالگرد رحلت جانسوز بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران تدارک ديده است.

وي با اشاره به حضور مديران، معاونين و کارکنان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در حرم امام راحل و تجديد ميثاق با آرمان هاي امام خميني (ره) اضافه کرد: در روز 10 خرداد ماه جاري تعدادي از مديران، معاونين و کارکنان اين سازمان به همراه فرمانده و جمعي از اعضاء بسيج سازمان ميراث فرهنگي کشور با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان هاي امام امت بيعت و بارديگر بر پاسداري از خون شهدا و ادامه راه آنان تاکيد کردند.

وي با بيان اينکه در روز 14 خرداد نيز کارکنان سازمان ميراث فرهنگي با حضور در حرم امام راحل در مراسم بيست وسومين سالگرد ارتحال معمار کبير انقلاب اسلامي شرکت خواهند کرد افزود: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته جمعي از کارکنان اين سازمان روز 14 خرداد ماه جاري با حضور درمرقد امام راحل ضمن شرکت در بسيت وسومين سالگرد ارتحال بينانگذار جمهوري اسلامي ايران بارديگر با مقام معظم رهبري بيعت خواهند کرد.
/108

انتهای پیام/

کد خبر 1391031334