تجهيز مدارس يزد براي اسکان مسافران تابستاني

به گزارش ميراث‌آريا(chtn)، «عزيزالله سيفي» گفت: با آغاز سفرهاي تابستاني، همچون سال‌هاي گذشته مدارس يزد از ابتداي تيرماه تا پايان تابستان آمادگي اسکان و پذيرايي از مسافران را دارند و در اين زمينه تمهيدات ويژه‌اي براي اسکان در مدارس در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اين که شهرستان يزد داراي جاذبه‌هاي متعدد تاريخي است، افزود: از يزد به عنوان نخستين شهر خشتي و دومين شهر تاريخي جهان ياد مي‌شود و بر همين اساس هر ساله شمار قابل توجهي از مسافران شهر يزد را به عنوان مقصد گردشگري خود انتخاب مي‌کنند.

فرماندار يزد خاطرنشان کرد: 20 مدرسه با 220 کلاس براي اسکان مسافران تجهيز شده است که در صورت استقبال به تعداد آن‌ها اضافه خواهد شد.

سيفي تصريح کرد: براي استقبال شايسته از مسافران تابستاني و رفاه حال مهمانان، کلاس‌هاي آموزشگاه‌ها نيز به امکاناتي نظير فرش، وسايل سرمايشي، تلويزيون و ... تجهيز شده است.

وي ابراز اميدواري کرد شهرستان يزد توانمندي‌هاي بسياري در حوزه گردشگري دارد که بايد با برنامه‌ريزي و توجه ويژه به اين بخش و امکان بهره‌مندي از مناطق و جاذبه‌هاي تاريخي استان، شاهد افزايش گردشگران و مسافران داخلي و خارجي باشيم.
ص/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391033149