روابط عمومي علم به کارگيري هنر است

به گزارش ميراث آريا(chtn)، «فريدون فعالي» با بيان اين مطلب در نشست مديران و مسوولان روابط عمومي‌هاي ستادي و استاني سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري در شيراز با اشاره به اهميت اطلاع‌رساني و روابط عمومي در هر سازمان گفت: جايگاه روابط عمومي‌ها در يک سازمان در حقيقت جايگاه مشاوراني امين و بازواني اجرايي است.

وي با بيان اين که ارتباط بسيار مستقيم و تنگاتنگي ميان مديران روابط عمومي و خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف بايد وجود داشته باشد اضافه کرد: مديران روابط عمومي و خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف در واقع مانند دو همسايه در کنار هم هستند.

وي افزود: سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري با توجه به وظايفي که براي آن تعريف شده است ماموريت‌هاي ويژه‌اي را در حوزه کاري خود دنبال مي‌کند از اينرو جايگاه روابط عمومي در اين سازمان بسيار مهم است.

وي با بيان اين که مديران روابط عمومي بايد اطلاعات را به شکلي صحيح به رسانه‌ها و شهروندان منتقل کنند خاطر نشان کرد: وظيفه روابط عمومي‌ها تنها نصب چند پرده و پلاکارد نيست بلکه شاهکار روابط عمومي‌ها به گونه‌اي است که مدير روابط عمومي حکم مشاور امين مدير آن سازمان را دارد.

وي با بيان اين که خوشبختانه طي چند سال اخير ساختار روابط عمومي‌ها در سازمان ميراث فرهنگي تغيير کرده و روابط عمومي‌ها حرکت رو به رشدي را آغاز کرده‌اند، افزود: در اين ميان رشد و توسعه ابزارهاي ارتباط جمعي نيز به کمک مديران روابط عمومي آمده است.

فعالي با بيان اين که روابط عمومي تريبون مدير نيست خاطر نشان کرد:‌ مديران روابط عمومي بايد در يک سازمان و اداره جريان ايجاد کرده و به موفقيت برنامه‌هاي يک سازمان کمک کنند.

وي خاطر نشان کرد: با توجه به رشد دانش و گسترش ارتباطات خوشبختانه اکنون شرح وظايف روابط عمومي‌ها با توجه به ماموريت‌هاي مهم سازمان ميراث فرهنگي گسترش يافته و حوزه وسيعي از کارکردهاي اين سازمان را در بر مي‌گيرد.

به گزارش ميراث آريا، نشست مديران و مسوولان روابط عمومي‌هاي ستادي و استاني سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري در تاريخ‌ ششم و هفتم تيرماه جاري در هتل پرسپوليس شيراز برگزار مي‌شود.
/108

انتهای پیام/

کد خبر 1391040637