تکميل پروژه گردشگري پارک شبنم نوده خاندوز

به گزارش ميراث‌آريا(chtn)، مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گلستان در جلسه شوراي اسلامي شهر آزادشهر با اشاره به اقدامات زيرساختي گردشگري در اين شهرستان گفت: تاکنون اقداماتي چون محوطه‌سازي، مبلمان، احداث آب‌نما و آبشار مصنوعي به همراه ايجاد تاسيسات برقي و مکانيکي، سنگ‌فرش مسير و ديواره مالون در اين پروژه گردشگري انجام شده است.

«قربان عباسي» با اشاره به اين که پارک شبنم نوده خاندوز در 6 کيلومتري جنوب شرقي شهرستان آزادشهر واقع شده است، افزود: هزينه اين پروژه تا سال گذشته، از محل اعتبارات ملي مبلغ 3900 ميليون ريال و از محل اعتبارات استاني 1000 ميليون ريال بوده است.

وي در ادامه به تکميل پروژه احداث پارک گردشگري زيتون‌تپه آزادشهر در سال 91 اشاره کرد و افزود: تاکنون 2500 ميليون ريال از محل اعتبارات استاني و ملي در اين پارک گردشگري هزينه شده و تامين روشنايي محور کمپينگ گردشگري زيتون‌تپه و ساير اقدامات تکميلي شامل احداث آلاچيق، محوطه‌سازي و... از ديگر مواردي است که در اين پروژه انجام خواهد شد.

اين مقام مسوول اعتبار پيش‌بيني شده براي تکميل اين پروژه در سال 91 را 3000 ميليون ريال عنوان کرد و گفت: مجموعه گردشگري زيتون‌تپه آزادشهر از جمله زيرساخت‌هايي است که به توسعه همه‌جانبه و پايدار شهرستان کمک خواهد کرد.

عباسي اظهار داشت: با تکميل اين پروژه‌هاي گردشگري، صنعت گردشگري در اين مناطق بيش از پيش رونق مي‌يابد و شاهد رضايت گردشگران و مسافران خواهيم بود.
ب/117

انتهای پیام/

کد خبر 139104064