ايجاد بازار مجازي فرصتي براي جذب سرمايه‌ گردشگران است

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) و به نقل از روابط عمومي اداره‌ کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، «مهدي پورملک» با بيان اين که مجتمع گردشگري دنيز در قالب دو بلوک متفاوت در زميني به مساحت 15 هزار مترمربع ساخته مي‌شود، خاطرنشان کرد: يکي از بلوک‌ها تبديل به مکان اقامتي و ديگري به مکاني براي فروش و تبادل کالا اختصاص خواهد يافت.

اين سرمايه‌گذار از اختصاص غرفه‌هاي طبقه همکف مجتمع به غرفه‌هاي کالا و صنايع متعدد استان خبر داد و افزود: طبقه بالا براي ساخت آمفي‌تئاتر و مکان برگزاري همايش در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اين که زيربناي مجتمع 3 هزار مترمربع است، تصريح کرد: 12 هزار مترمربع باقي‌مانده آن براي ايجاد فضاي سبز اختصاص يافته است.

سرمايه‌گذار مجتمع توريستي دنيز با بيان اين که عمليات اجرايي طرح از 5 ماه قبل آغاز شده است، گفت: حصارکشي زمين به پايان رسيده است و مراحل ديگر، بعد از مساعدت‌هاي اداره‌ کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان در زمينه دريافت وام و تسهيلات بانکي آغاز خواهد شد.

پورملک هزينه اين طرح را بالغ بر 130 ميليارد ريال عنوان کرد و از ساخت مرکز تفريحي، آلاچيق و شهربازي در محوطه مجتمع خبر داد.
ص/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391040648