منطقه جنوب از مناطق پيشرو در بسته‌بندي صنايع دستي کشور

«ويدا توحدي» مديرکل توسعه و ترويج معاونت صنايع دستي کشور در گفت‌وگو با ميراث آريا (chtn) افزود: اقدامات درخور توجهي در خصوص بسته‌بندي محصولات صنايع دستي در منطقه جنوب با حضور استان‌هاي کهگيلويه و بويراحمد، بوشهر،‌ فارس، هرمزگان و خوزستان صورت گرفته است.

وي افزود: کهگيلويه و بويراحمد با سفارش طراحي و توليد 5 هزار نمونه بسته‌بندي گليم در فاز نخست و برگزاري کارگاه آموزشي در سال گذشته، بوشهر با توليد انبوه بسته‌بندي محصولات شاخص استان و برگزاري نخستين سمينار تخصصي بسته‌بندي در کشور به توسعه صنعت بسته‌بندي صنايع دستي کشور کمک کرده‌اند.

مديرکل توسعه و ترويج معاونت صنايع دستي کشور ادامه داد: فارس با پيش‌بيني کارگاه آموزش بسته‌بندي در سال 91 و سفارش نمونه بسته‌بندي گليم‌ استان و آماده کردن اين بسته‌ها براي نمايش در جشنواره البرز از ديگر استان‌هاي همراه در توسعه و رواج بسته‌بندي صنايع دستي به شمار مي‌آيد.

به گفته توحدي، خوزستان با برگزاري نهمين کارگاه آموزشي در ابتداي سال 91 و سفارش و آماده کردن نمونه ماکت بسته‌بندي صنايع دستي استان و هرمزگان با مشاوره در خصوص چگونگي تهيه بسته‌‌هاي صنايع دستي استان اقدامات قابل توجهي را در اين خصوص به انجام رسانده‌اند که اميد است شاهد شکوفايي و به ثمر نشستن اين اقدامات در آينده باشيم.
ص/112

انتهای پیام/

کد خبر 1391040763