فعاليت شبانه‌روزي کميته نظارت بر تاسيسات گردشگري گيلان

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) و به نقل از روابط عمومي اداره‌ کل ميراث فرهنگي استان گيلان، «فردين پورهادي» اظهار داشت: گردشگران و مسافران ورودي به استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مي‌توانند با شماره تلفن گوياي 7732067- 0131 تماس بگيرند.

وي با اشاره به آغاز طرح نظارت تابستانه با هدف ارتقاي سطح خدمات‌رساني به گردشگران در استان افزود: اين طرح با توجه به آغاز تعطيلات تابستاني و همچنين موج دوم ورود مسافران به استان گيلان اجرا شده است.

اين مقام مسوول در اداره ‌کل ميراث فرهنگي استان گيلان اظهار داشت: رعايت موازين بهداشتي، جلوگيري از گران‌فروشي و کم‌فروشي‌، رعايت نرخ‌نامه مصوب و افزايش رضايت‌مندي مسافران از اهداف اجراي اين طرح به شمار مي‌رود.

پورهادي يادآور شد: در نيمه نخست تيرماه، 135 مورد نظارت و بازرسي از مراکز اقامتي، پذيرايي و تفريحي از سوي گروه نظارت اداره‌ کل ميراث فرهنگي گيلان انجام شد که اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشدي 16‌درصدي برخوردار است.

سرپرست معاونت گردشگري اداره ‌کل ميراث فرهنگي گيلان گفت: اجراي مرحله نخست طرح نظارت تابستانه، 11 مورد تذکر، 9 مورد اخطار کتبي، 4 مورد تشويق و يک مورد پلمپ را به دنبال داشت.
ب/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391042545