تردد اتوبوس‌هاي گردشگري خارجي در تبريز آسان مي‌شود

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) و به نقل از روابط عمومي اداره ‌کل ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، «محمد اشرف‌نيا» در نخستين جلسه ستاد جذب گردشگر خارجي به استان گفت: اگر بحث تردد وسايل نقليه گردشگران خارجي نيازمند مصوبه قانوني مجلس باشد، اصلاح اين قوانين را به منظور تسهيل ورود گردشگر به استان به مجلس پيشنهاد خواهيم داد و در اين موضوع قطعا از حمايت کامل نمايندگان مجلس بهره‌مند خواهيم بود.

وي افزود: سياست کلي نظام اکنون حرکت در مسير جذب گردشگر خارجي است و اگر بخواهيم از ورود اين گردشگران بهره‌برداري فرهنگي کنيم و قضاوت‌هاي جهاني را نسبت به کشورمان بهبود دهيم، بايد تمام موانع را برطرف کنيم.

وي يادآور شد: بالا بودن آمار جذب گردشگر خارجي به آذربايجان شرقي نشان از مساعد بودن بسترها در اين استان دارد، اما براي افزايش اين گردشگران و رسيدن به تعهدات استان تلاش و همکاري سازمان‌ها نيز بايد بيش از پيش شود.

نخستين جلسه ستاد جذب گردشگر خارجي با رياست معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي، به دبيري مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان و با حضور مسوولان تمام دستگاه‌هاي ذي‌ربط برگزار و در آن به بررسي مشکلات پيش ‌روي حوزه گردشگري پرداخته شد.
ب/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391050211