برنامه‏هاي مناسبتي مذهبي در کيش برگزار مي‏شود

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از ستاد خبري پانزدهمين جشنواره تابستاني کيش «ناصر قاسمي نيا» با بيان مطلب فوق افزود: بانظارت و پيگيري‏هاي رئيس هيات مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش و همچنين بر اساس جلسات و هماهنگي با بخش خصوصي يک تقويم نمايشگاهي، جشنواره‏اي و مناسبتي براي جزيره کيش تدوين تا بر اساس آن اين تقويم در اختيار بخش هاي مختلف اقتصادي قرار گيرد.

«قاسمي نيا» با بيان اينکه مي‏توان با يک برنامه‏ريزي دقيق جذب توريست و مسافر بيشتري داشته باشيم، يادآور شد: حمايت و اعتماد مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش به ستاد دائمي جشنواره ها و همچنين کمک‏هاي بي شائبه وي، باعث شد تا اين ستاد مجموعه سازمان را به عنوان يک حامي بزرگ دانست.

معاون گردشگري منطقه آزاد کيش در خصوص وجه تمايز پانزدهمين جشنواره تابستاني کيش با سايرجشنواره‏ها گفت : صد در صد هزينه‏هاي جشنواره بر عهده بخش خصوصي است و بخش خصوصي نيز به اين نتيجه رسيده است که برگزاري جشنواره‏ها در کيش سبب رونق و توسعه بيشتر جزيره و کسب و کار آنها مي شود.

«قاسمي نيا» يادآور شد: پانزدهمين جشنواره تابستاني توانسته است با برنامه‏ريزي بهتر نسبت به دوره‏هاي قبل عملکرد قابل قبولي داشته وانگيزه حضور پرشور گردشگران و ساکنين کيش را در جُنگ‏هاي شادي و يا در برنامه‏هاي کارناوال شادي کودکان، جشن کشتي يوناني، جشنواره مجسمه هاي شني و ... افزايش دهد.

جشنواره تابستاني کيش از 28 خرداد تا 15 مرداد ماه برپاست و پس از يک وقفه ده روزه که به مناسبت ايام شب‌هاي پرفيض قدر در ماه مبارک رمضان تعطيل است، مجدداً از 25 مردادماه لغايت 10 شهريور ماه سال جاري جمعاً به مدت 66روز در تالار شهر اين جزيره مرجاني برگزار مي‌شود./120

انتهای پیام/

کد خبر 1391050259