وي افزود: نمايندگان سازمان در اين مدت بهمنظور حفظ تندرستي، آسايش و رفاه مسافران، بر عملکرد شرکتهاي مسافربري از لحاظ تأمين ناوگان کمکي، اطلاعرساني درخصوص مسافرت با وسيله نقليه عمومي، پيشفروش بليت و درصورت لزوم افزايش ساعت کار پايانههاي مسافري بليتفروشي و خدمترساني به مسافران نظارت کامل و دقيقتري خواهد داشت.
مديرعامل سازمان پايانهها و پارکسوارهاي شهرداري تهران، با تاکيد بر اهميت رعايت مسائل ايمني و فني اتوبوسها خاطرنشان کرد: مرکز معاينه فني اتوبوسها در پايانه مسافري غرب، آماده ارائه خدمت و رفع نواقص فني خودروها است و از رفتوآمد اتوبوسهايي که داراي نقص فني باشد، جلوگيري ميشود.
حاجيبيگي گفت: در حال حاضر 6هزار دستگاه اتوبوس ويژه، درجه يک و عادي در پايانههاي مسافري غرب، جنوب، شرق و بيهقي با آمادگي کامل مشغول جابهجايي مسافران هستند.
وي تاکيد کرد: تمامي واحدهاي خدماتي سازمان پايانهها از جمله اتاق مادروکودک، سالن انتظار، اتاق مطالعه و کتابخانه، همچنين امکانات ورزشي در پايانههاي چهارگانه تهران در خدمت شهروندان مسافر هستند.
مديرعامل سازمان پايانهها و پارکسوارهاي شهرداري تهران با اشاره به تعطيلات هفته گذشته اظهار کرد: اين سازمان در روزهاي گذشته يکي از پررفت و آمدترين تعطيلات تابستاني را بدون هيچ مشکلي با رضايت مسافران پشت سر گذاشت؛ بهطوري که بيش از نيمميليون نفر در مدت يک هفته از طريق پايانههاي مسافري تهران به مسافرت رفتند.
/117
انتهای پیام/