معرفي ظرفيت‏هاي گردشگري کيش در تاجيکستان

مدير روابط عمومي و امور بين‏‏الملل منطقه آزاد کيش، با اعلام اين خبر به ميراث آريا(chtn)، گفت: سازمان منطقه آزاد کيش در اين نمايشگاه حضوري فعال دارد و بر اساس نيازمندي‌هاي کشور تاجيکستان و ساير کشورهاي آسياي ميانه، فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري و بازرگاني جزيره کيش را به صاحبان سرمايه و فعالان اقتصادي مشترک ايران و تاجيکستان و کشورهاي آسياي ميانه معرفي مي‌کند.

«ايرج شرف‌زاده» افزود: نمايشگاه توانمندي‌هاي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي کشورمان با هدف توسعه فعاليت‏هاي اقتصادي، گردشگري، تجاري ـ صنعتي و نيز رشد و گسترش مناسبات فرهنگي ميان کشورمان و تاجيکستان به مدت 4 روز در فضايي بالغ بر 4 هزار مترمربع در خانه ايران واقع در شهر دوشنبه تاجيکستان برپا خواهد بود.

وي تصريح کرد: در بخش جنبي اين نمايشگاه، 3 نمايشگاه با موضوع کتاب، عکس، پوستر، صنايع دستي و هنرهاي سنتي با هدف ارائه اشتراکات فرهنگي، قومي، هنري و فولکلور دو کشور ايران و تاجيکستان برگزار مي‏شود.

نمايشگاه توانمندي‌هاي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي به همت دبيرخانه شوراي هماهنگي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي کشور و همکاري سفارت ايران در تاجيکستان 25 تا 28 مهرماه در شهر دوشنبه تاجيکستان برگزار مي‏شود.
ب/120


انتهای پیام/

کد خبر 1391072642