شناسايي 237 نقطه حادثه‌خيز در محورهاي برون‌شهري کرمانشاه

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از ‌پايگاه خبري پليس، سرهنگ «کوثري» افزود: در اين رابطه پس از مستندسازي از نقاط حادثه‌خيز مذکور توسط پليس و ارائه گزارش به سازمان‌هاي ذيربط، هم‌اکنون عمليات اصلاحي 37 نقطه در دستور کار مسوولان قرار گرفته است .

وي به کسب رتبه دوم کشوري پليس‌راه استان در زمينه کاهش آمار تلفات تصادفات اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار دريافت شده طي مهرماه سال‌جاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش 57 درصدي آمار تلفات تصادفات جاده‌اي در محورهاي برون شهري استان بوديم که اين موفقيتي چشمگير براي پليس کرمانشاه است .

فرمانده پليس راه انتظامي استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اين موفقيت نتيجه تلاش شبانه‌روزي مجموعه پليس‌راه استان در اجراي طرح‌هاي نوروزي و تابستانه، افزايش قابل توجه تعداد تيم‌هاي گشت نامحسوس پليس‌راه در تمامي محورهاي محدوده استحفاظي (حدود 8011 کيلومتر) و البته ارتقاي فرهنگ ترافيکي شهروندان و افزايش همکاري آن‌ها با پليس است.

وي با اشاره به آغاز فصل بارندگي و لغزنده شدن جاده، رانندگان وسايط نقليه را به رعايت هرچه بيشتر قوانين و مقررات دعوت کرد و گفت: همکاران ما در مجموعه پليس‌راه، به منظور پيشگيري از وقوع حوادث تلخ رانندگي و حفظ سلامت شهروندان، در طرح زمستانه توجه بيشتري به بحث معاينه فني خودروها داشته و بدون کمترين اغماض با متخلفان برخورد خواهند کرد.
/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391081532