ضرورت احداث هتل بيمارستان براي توسعه گردشگري سلامت مشهد

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي بيمارستان فوق تخصصي رضوي، «سعيد ولي‌زاده» در آستانه برگزاري سومين کنفرانس بين‌المللي گردشگري سلامت کشورهاي اسلامي، اظهار کرد: ترويج گردشگري اسلامي نياز به تعريف روشن و مشخصي از گردشگري از سوي کشورهاي اسلامي دارد.

وي افزود: کشورهاي اسلامي با توجه به موقعيت جغرافيايي خاص خود و شرايط اقتصادي و سطح زندگي مردم، بازار مهمي در گردشگري سلامت مي‌توانند داشته باشند و بر اساس آمارهاي موجود بيشترين متقاضيان درمان و دريافت خدمات پزشکي در کشورهاي پيشرفته و غربي هستند که مي‌توان با برنامه‌ريزي اين جايگاه را در کشورهاي اسلامي به ويژه ايران پايه‌گذاري کرد.

رئيس انجمن دفاتر خدمات مسافرتي خراسان‌رضوي بيان کرد: سرمايه‌گذاري، فرهنگ‏سازي و به ويژه توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري سلامت مي‌تواند تاثير بسزايي در توانمندسازي کشور ايجاد کند، به گونه‌اي که ايران را به بازار هدف گردشگري سلامت تبديل کند.

وي افزود: در سومين سال برگزاري کنفرانس گردشگري سلامت اقداماتي انجام شده که بسيار موثر و قابل توجه است اما تا رسيدن به وضعيت قابل قبول راه طولاني در پيش داريم.

خاطر نشان مي‏شود؛ سومين کنفرانس گردشگري سلامت کشورهاي اسلامي 28 و 29 آذرماه سال جاري در بيمارستان فوق تخصصي رضوي مشهد مقدس برگزار مي شود.
/120/ص/الف

انتهای پیام/

کد خبر 1391092610