قدرداني معاون رئيس جمهور از عملکرد ستاد تسهيلات سفر هرمزگان در نوروز

به گزارش ميراث آريا(chtn)، دکتر «محمدشريف ملک زاده» در جريان بازديد از صدا و سيماي مرکز استان هرمزگان و حضور در برنامه زنده راديو خليج فارس با قدرداني از عملکرد ستاد تسهيلات سفرهاي استان در نوروز، اين عملکرد را نسبت به 33 سال گذشته بسيار حائز اهميت خواند.

وي افزود: سطح رضايتمندي مسافران نوروزي با توجه به خدمات ارائه شده به آن ها در استان بسيار بالا است و به معناي واقعي ارائه خدمات در استان هرمزگان مطلوب است.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به ورود حجم قابل توجه و چندين برابر مسافران ورودي نسبت به جمعيت اين استان در ايام نوروز، گفت: با توجه به اين که دستگاه ها و ارگان هاي مختلف نيروهاي خود را براي خدمات رساني به مردم در نوروز افزايش ندادند ولي خدمات چندين برابر را در اختيار گردشگران قرار دادند که اين مهم تنها با عنايت خداوند متعال قابل انجام بود.

دکتر ملک زاده با قدرداني از تلاش صدا و سيماي مرکز هرمزگان بيان کرد: اميدواريم سال 92 با برنامه ريزي هاي انجام شده در ابعاد مختلف، سال بسيار خوبي براي مردم اين استان باشد.

معاون رئيس جمهوري با اشاره به استقبال مردم از جشنواره ملي صداي بهار خاطرنشان کرد: اين جشنواره در سراسر کشور برگزار و با استقبال بسيار چشمگير گردشگران نوروزي مواجه شد.

خاطرنشان مي شود، رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور امروز (دوشنبه) با حضور در مرکز صدا و سيماي استان هرمزگان از بخش هاي مختلف اين مرکز بازديد کرد و با حضور در برنامه زنده راديو خليج فارس با مجريان اين برنامه به گفت و گو نشست.
/120

انتهای پیام/

کد خبر 139201126