ارتقاي دانش حقوقي فعالين صنعت گردشگري

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، معاون گردشگري سازمان نظر به برگزاري کارگاه آموزشي \"گردشگري و علم حقوق\" توسط دفتر آموزش معاونت گردشگري اظهار داشت: با توجه به اينکه بسياري از شکايات و مراجعات صورت گرفته به تاسيسات گردشگري بنا به دليل عدم اطلاع کافي فعالين اين عرصه از قوانين، آيين نامه ها و حقوق تعريف شده است؛ لذا برگزاري دوره آموزشي مذکور و استمرار آن بي شک دستاوردهاي شايسته اي در راستاي ارتقاي دانش حقوقي به همراه خواهد داشت.

وي با بيان اينکه در نخستين کارگاه آموزشي \"گردشگري و علم حقوق\" تمرکز اصلي مباحث بر قوانين و مقررات خطوط هوايي بوده است؛ خاطرنشان کرد: با استمرار دوره آموزشي مذکور طي ماه هاي آينده مسائل حقوقي پيرامون آثار و جاذبه هاي گردشگري، دفاتر خدمات مسافرتي و نيز آيين نامه هاي معاونت گردشگري مطرح خواهند شد.

جهانيان ادامه داد: در کارگاه \"گردشگري و علم حقوق\"، دانشجويان و فارغ التحصيلان رشته هاي مديريت جهانگردي، برنامه ريزي گردشگري، راهنمايان تور و نيز فعالين صنعت گردشگري حضور يافتند تا طي آموزش 5 ساعته، ضمن اخذ گواهينامه با حقوق مربوط به گردشگران، جامعه ميزبان، تاسيسات گردشگري و ساير مباحث مربوطه آشنا شوند.

گفتني است تا کنون 6 کارگاه تخصصي با عناوين \" crm\"، \" استانداردسازي در صنعت هتلداري\"، \" راهنمايان راه ابريشم\"، \" راهنمايان راه انقلاب\"، \" نقش و اهميت فرش در بحث گردشگري\" و در آخر \"گردشگري و علم حقوق\"طي سال گذشته تا کنون اشاره کرد. اين در حاليست که دوره هاي آموزشي \"برج هاي ايراني\" و \"باغ هاي ايراني\" نيز از برنامه هاي آموزشي آتي به شمار مي آيند.

انتهای پیام/

کد خبر 139202214