آمادگي سامانه اسکان آموزش و پرورش براي سفرهاي تابستان

فرشيد سياري پور در نخستين نشست طرح تابستانه ستاد مرکزي سفرهاي کشور در جزيره کيش يادآور شد: نيمي از بازنشستگان و کارکنان دولت در آموزش و پرورش هستند که امکان گردشگري اين افراد از سوي سازمان آموزش و پرورش فراهم شده و اين مهم بار بزرگي را از دوش سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برداشته است.
مدير کل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش در ادامه به تلاش هاي انجام شده در اسکان مسافران نورزي امسال از سوي دست اندرکاران آموزش و پرورش اشاره کرد و توضيح داد: ۹۹۴ هزار خانوار در نوروز امسال اسکان يافتند که اين مهم با تلاش ۱۵ ميليون نفر روز از دست اندرکاران سازمان آموزش و پرورش محقق شده است.
سياري تاکيد کرد: در سال گذشته ۶۵ ميليارد ميليارد ريال براي تجهيز امکانات رفاهي استان ها از سوي آموزش وپرورش پرداخت شده و ميهمانان اماکن آموزش و پرورش نيز بيمه و در عين حال دو ميليون و ۵۰۰ نفر نيز از حاضران در اردوي راهيان نور از سوي آموزش و پرورش اسکان داده شدند.
وي گفت: سامانه اسکان آموزش و پرورش آماده فعاليت است و تيم هاي مورد نظر براي ارائه خدمات به مسافران در تابستان امسال در آموزش و پرورش تشکيل شده اند.
مدير کل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش از دست اندرکاران سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري درخواست کرد اين سازمان را در تجهيز مدارس ياري کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 139203094