ارائه تسهيلات سفر براي مسافران در استان قزوين در ماه مبارك رمضان

  • \n به منظور فراهم نمودن تسهيلات براي مسافران و گردشگران ورودي و عبوري به استان قزوين تاسيسات گردشگري با رعايت ضوابط و مقررات از آنها پذيرايي مي‌كنند.\n

به گزارش میراث آریا(chtn)، «نادر محمدي» معاون گردشگري، سرمايه گذاري و تامين منابع ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با اعلام اين خبر گفت: در ايام ماه مبارك رمضان براي رفاه حال گردشگراني كه از استان بازديد مي‌كنند خدمات رفاهي با توجه به قوانين و مقررات اسلامي اجرا شده و تاسيسات گردشگري با كسب مجوز، مجاز به فعاليت و ارائه خدمات به مسافران مي باشند.

وي همچنين افزود: در نشستي که با دستگاه‌هاي مرتبط نظارتي استان برگزار شد، نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در ايام ماه مبارك بررسي گرديد و مقرر شد کليه رستوران‌هاي بين راهي، مراکز اقامتي استان (هتل‌ها و مهمانپذير)، ترمينال‌ها، رستوران‌ها و اغذيه فروشي‌هاي ورودي شهر با رعايت شئونات اين ماه مبارک فعاليت خود را جهت رفاه حال گردشگران ادامه و مجاز به ارائه خدمات مي باشند.

وي همچنين در خصوص فعاليت سفره‌خانه‌ها اظهار داشت: کليه سفره خانه‌هاي سنتي در اين ايام تا قبل از شروع افطار تعطيل مي‌باشد.

محمدي در ادامه يادآور شد: اميدواريم با رعايت ضوابط و مقررات توسط تاسيسات گردشگري بتوانيم خدمات مناسبي به گردشگران ارائه نموده و حرمت اين ماه عزيز را نيز حفظ نماييم.

/108

 

انتهای پیام/

کد خبر 139204226