اسکان زائران عراقی در قم ساماندهی می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت : بیش از 80 درصد گردشگران استان را زائران عراقی تشکیل می دهند و پذیرایی مطلوب ازاین زائران یک اصل ضروری است.

به گزارش وابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای داخلی کشور گفت : در حال حاضر ظرفیت اقامتی استان قم بطور کامل در حال بهره برداری است و در این حالت زائران که از خارج کشور بویژه از عراق به قم سفر می کنند نیاز به ساماندهی و رسیدگی بیشتری دارند .

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه ساماندهی اسکان و خدمات رسانی به زائران عراقی بطور ویژه از طرف استانداری و معاونت هماهنگی امور زائرین پیگیری می شود گفت : با همکاری ادارات و نهادهای ذیربط تمام تلاش خود را برای تسهیل ارائه خدمات ویژه به زائرین عراقی بکار می گیریم تا در این ایام که اوج سرهای تابستانی است این زائران با مشکلات کمتری روبرو باشند.

حجت الاسلام حسینی از نظارت ویژه این اداره کل بر واحدهای اقامتی بویژه منازل شخصی استیجاری در این ایام خبر داد و گفت : اداره کل اماکن نیروی انتظامی با همکاری این اداره کل با هرگونه تخلف بویژه گرانفروشی ، عدم رعایت بهداشت و یا اقامت غیر قانونی مسافرین به شدت برخورد می کند.

/108

انتهای پیام/

کد خبر 139206227