جشنواره گردش و ورزش در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد

همزمان با پنجمین روز هفته گردشگری و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین افراد و خانواده‌ها جشنواره گردش و ورزش در کنار دریاچه شهدای خلیج‌فارس در تهران برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، این جشنواره با مشارکت معاونت گردشگری کشور و انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی و با هدف ایجاد شور و نشاط و ترویج ورزش‌های همگانی و ورزش‌های گردشگری برگزار شد.

علی لطفی سرپرست دفتر امور مراکز خدمات گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی در این برنامه با اشاره به اهمیت  گردشگری ورزشی و با تاکید بر تقویت شور و نشاط در میان افراد و خانواده‌ها گفت: این جشنواره در پنجمین روز از هفته گردشگری و در راستای تحقق شعار امسال سازمان جهانی جهانگردی و با هدف توجه هر چه بیشتر به منابع آبی برگزار شده است.

وی گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر تهران و نیز تقویت گردشگری ورزشی و معرفی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری دریاچه شهدای خلیج‌فارس است.

لطفی اضافه کرد: برگزاری این جشنواره در راستای اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده بین معاونت گردشگری کشور و انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی است.

وی گفت: در این جشنواره تعدادی از ورزشکاران عضو تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف به همراه عموم مردم و خانواده‌ها به انجام ورزش در کنار دریاچه شهدای خلیج‌فارس پرداختند.

ورزش‌هایی مانند طناب‌کشی، دارت، طناب‌زنی، ورزش‌های رزمی، داژوال (بازی وسطی)و قایق‌سواری از جمله ورزش‌هایی بودند که در این جشنواره و در کنار دریاچه شهدای خلیج‌فارس توسط ورزشکاران به عموم مردم انجام شد.

/108

انتهای پیام/

کد خبر 1392070929