تجدید بیعت مدیران و کارکنان سازمان میراث‌فرهنگی با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی

همزمان با فرارسیدن پنجمین روز از هفته گردشگری جمع کثیری از مدیران و کارکنان سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در این مراسم که در فضایی معنوی و با حضور مهدی حجت قائم‌مقام سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و جمعی از معاونان و مدیران ارشد سازمان میراث‌فرهنگی کشور برگزار شد یاد و خاطره امام راحل و عظیم‌الشان گرامی داشته و بر تداوم راه امام راحل تاکید شد.

مدیران، معاونان، کارشناسان و کارنان سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این مراسم با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی‌داشتند.

مدیران و کارکنان سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری پس از زیارت مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با حضور در مزار همسر مکرمه امام راحل، مرحوم بروجردی داماد گرامی حضرت امام(ره) و دیگر مقابر در جوار مرقد حضرت امام راحل با قرائت فاتحه یاد و خاطره درگذشتگان در بیت امام بزرگوار را گرامی‌داشتند.

همچنین تعدادی از مدیران و معاونان سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با حضور در مزار مرحوم حسن حبیبی یاد و خاطره این یار دیرین امام و انقلاب اسلامی را نیز گرامی‌داشتند.

هفته گردشگری از پنجم تا دوازدهم مهرماه با تدارک برنامه‌های ویژه در سرتاسر کشور در حال برگزاری است.

/108

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 139207094