نیازمند توسعه و گسترش فرهنگ بسیجی هستیم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به نقش فرهنگ بسیج در دست یابی و نیل به اهداف و ماموریت های تعریف شده برای هر سازمان گفت: بدون شک نیازمند توسعه و گسترش فرهنگ بسیجی هستیم.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، دکتر محمد علی نجفی در دیدار با اعضاء شورای فرماندهی مرکز مقاومت بسیج سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور که در فضایی صمیمانه برگزار شد با بیان این مطلب که بسیج نماد تمام خوبی ها و ارزش هاست گفت: فرهنگ بسیجی یک فرهنگ کارآمد و پیشبرنده است که در هرکجا مورد استفاده قرار گرفته با موفقیت های بسیار زیاد همراه بوده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در هر سازمان دولتی ممکن است وجود داشته باشد اضافه کرد: در سازمان میراث فرهنگی نیز مشکلاتی وجود دارد که در این میان اعضاء بسیج می توانند به عنوان کارمندان این سازمان باید برای بهبود شرایط و رفع مشکلات کمک کنند.

وی خدمت بی منت را مهمترین خصوصیت فرهنگ بسیج ذکر کرد وادامه داد: توسعه فرهنگ بسیج و گسترش آن می تواند به ایجاد یک روحیه همگرایی، همکاری و برادری کمک کند.

دکتر نجفی اظهارداشت: فضای بسیج باید به گونه ای باشد که افراد را به سمت خلوص دعوت کند و می توان با گسترش فرهنگ بسیجی به رفع بسیاری از مشکلات امیدوار بود.

معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه موضوع فرهنگ بسیجی و گسترش آن مورد تاکید رهبر انقلاب نیز قرار دارد ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری نیز بر توسعه و تقویت فرهنگ بسیج است چرا که این فرهنگ یک فرهنگ کارساز و مشکل گشاست که در بسیاری از مواقع توانسته به رفع مشکلات کمک کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: صداقت و درستکاری مهمترین مولفه کار بسیج و فرهنگ بسیجی است و به نظر من بسیج نماد خوبی ها و ارزش هایی است که آن را جستجو می کنیم.

وی افزود: آنچه که باید بیش از پیش در برنامه های مختلف بسیج اعم از برنامه های آموزشی و تبلیغاتی مورد توجه قرار گیرد توسعه و گسترش فرهنگ بسیج است.

دکتر نجفی یادآور شد: اعتقاد من بر این است که بسیج در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می تواند الگوی بسیجیان دیگر سازمان ها باشد.

وی اظهارداشت: با برنامه های بسیج صد در صد موافق هستم و با اعلام حمایت از این نهاد انقلابی توصیه ها و دستورات لازم برای حمایت از بسیج را به بخش های مختلف سازمان صادر خواهم کرد.

وی هم چنین خواستار استفاده از ظرفیت بسیج در حوزه گردشگری مانند گردشگری دفاع مقدس شد.

در ابتدای این دیدار هم چنین سرهنگ حسن اکبری فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در سخنانی به تشریح مهمترین فعالیت ها و اقدامات بسیج سازمان پرداخت.

هم چنین در این نشست کارت عضویت فعال بسیج به دکتر نجفی اهداء و تعدادی از اعضاء بسیج نیز به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود در خصوص برنامه ها و فعالیت های بسیج پرداختند.
/108

انتهای پیام/

کد خبر 139209068