رئیس کارگروه تعیین کشورهای هدف گردشگری منصوب شد

با حکم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرتضی رحمانی موحد، به عنوان رئیس کارگروه تعیین کشورهای هدف گردشگری برای اعمال مقررات لغو روادید و تسهیل صدور روادید گردشگری منصوب شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دکتر محمدعلی نجفی در حکم انتصاب مرتضی رحمانی موحد آورده است:

\" در اجرای تصویب نامه شماره 133513/ت48825ه مورخ 1392/8/5 هیات وزیران و با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان\" رئیس کارگروه تعیین کشورهای هدف گردشگری برای اعمال مقررات لغو روادید و تسهیل صدور روادید گردشگری\" منصوب می شوید.

انتظار می رود با تشکیل کارگروه و تعامل، همکاری و هم اندیشی سازنده و موثر معاونت های محترم دستگاه های عضو، با توجه به نقش بسزای صنعت گردشگری به عنوان یکی از ابزارهای کارآمد دیپلماسی عمومی در ارتقای سطح مناسبات فرهنگی و بین المللی کشور، نسبت به برگزاری مستمر جلسات، بهره گیری از توان کارشناسی اعضاء به منظور تهیه فهرست کشورهای هدف توسعه گردشگری خارجی اقدام شایسته به عمل آورید.

توفیق جنابعالی و سایر اعضای محترم آن کارگروه را در انجام ماموریت محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسالت می نمایم.\"

انتهای پیام/

کد خبر 1392091811