مرحوم کازرونی دغدغه های فراوانی در حوزه شهرسازی داشت

وزیر راه وشهرسازی با بیان اقدامات، عملکرد و خصوصیات اخلاقی و فردی مرحوم سراج الدین کازرونی وزیر اسبق وزارت مسکن و شهرسازی گفت: آن مرحوم دغدغه های فراوانی در حوزه شهرسازی داشت و همواره نگران وضعیت شهرسازی در تهران بود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عباس آخوندی عصر امروز در مراسم گرامیداشت مرحوم سراج الدین کازرونی وزیر اسبق مسکن و شهرسازی و رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی که با حضور شخصیت ها و چهره های مختلف اجرایی کشور در سالن آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی برگزار شد افزود: عدالت و مبارزه با فساد دو خصوصیت اخلاقی مهم مرحوم کازرونی بود.
وی گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مرحوم کازرونی رسیدگی به تهران و وضعیت شهرسازی تهران بود و همیشه دلش می خواست یک انضباط شهری در تهران به وجود آورد.
وی با بیان اینکه مرحوم کازرونی دارای خصوصیات اخلاقی برجسته ای بود ادامه داد: اگر به دستورات و نوشته های آن مرحوم در دوران مسئولیتش در وزارت کشور نگاه کنیم متوجه می شویم عدالت و توجه به افراد ضعیف جامعه همواره یکی از مهترین دغدغه های وی بوده است و در خصوص تخصیص زمین به افراد کم درآمد و ضعیف جامعه توجه و تاکید ویژه ای داشت.
وزیر راه و شهرسازی گفت: مبارزه با فساد یکی دیگر از خصلت های مهم اخلاقی مرحوم کازرونی بود که این موضوع نیز با دغدغه ایجاد انضباط شهری صورت می گرفت.
وی خاطر نشان کرد: من همواره ازایشان یاد گرفتم در کارهایم به افراد ضعیف جامعه توجه کرده و مبارزه با فساد را سرلوحه کار خودم قرار دهم.
/108


انتهای پیام/

کد خبر 1392102315