مرتضی رحمانی موحد با اشاره به مشخص بودن نیروهای ناظر ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: مردم می توانند مشکلات و مسائل خود را باآنها در میان بگذارند.
 
به گزارش واحد خبر ستاد هماهنگی خدمات سفر صبح امروز( سه شنبه 28 اسفند ماه  ) مرتضی رحمانی موحد در برنامه ویتامین ث  با بیان این مطلب  گفت: حدود 750 ناظر ستاد با کارور های یک شکل در طول ایام نوروز  در سراسر کشو حضور دارند  مردم به راحتی می توانند آن ها را شناسایی کنند. و مسائل خود را با آنها در میان بگذارند.
 
وی در ادامه به  به خدمات ستاد هماهنگی خدمات سفر اشاره کرد و گفت:ستاد دائمی خدمات سفر با مصوبه هیات وزیران  با هدف ارائه خدمات به هموطنان از حدود یک مام نیم پیش تشکیل شد.
 
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی بیان کرد: ریاست این ستاد در استان ها برعهده استانداران است و دبیری این ستاد را روسای سازمان های میراث فرهنگی برعهده دارند.
وی موحد در ادامه بیان کرد: سازمان میراث فرهنگی بر فعالیت تمامی دستگاه ها نظارت خواهد کرد.
 رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر با اشاره به اینکه تمامی هتل ها قیمت  خود را ثابت نگه داشته اند تصریح کرد: قیمت خدمات هتل ها همانند قیمت مصوبه سال 92 خواهد بود ودر ایام نوروز افزایشی نخواهند داشت.
 
وی گفت: با هتل ها  و مراکز اقامتی که تخلفی را در ایام نوروز مرتکب بشوند برخورد خواهیم کرد.
 رحمانی  در بخش دیگری از صحبت هایش  با اشاره به توزیع سفر گفت: سازمان میراث فرهنگی و معاونت گردشگری در تلاش است که  سفر را در سبد خانوار  نهادینه  کند همانطور که مردم برای سلامت و حوزه های دیگر هبرنامه ریزی می کنند برای سفر خود نیز باید برنامه ریزی کنند، چرا که سفر سلامت روح و جسم خانواده ها و در نتیجه سلامت جامعه را تامین خواهد کرد.
معاون گردشگری بیان کرد: ما  می خواهیم سفر محدود به قشر خاصی نشود ،  و تمامی اقشار و طبقات جامعه از آن سود ببرند.


انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران شماره تلفن 88934841 تا 3 را برای شکایات مسافران در ایام نوروز اعلام کرد.
به گزارش واحد اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر، محمد حسن کرمانی ، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران با اعلام این خبر گفت: امسال هم مانند سالهای گذشته ستادی برای رسیدگی به شکایات گردشگران با حضور تعدادی از نماینده های دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران تشکیل شده که از 28 اسفند تا 15 فروردین برای خدمت رسانی به مسافران آماده است. علاوه بر این گردشگران می توانند شکایات خود را به شماره 88739389 فکس کنند.
او با اشاره به اینکه نوروز سال گذشته همزمان با اوج گرانی ها بود و به همین دلیل شکایات مسافران افزایش پیدا کرده بود اظهار امیدواری کرد که در نوروز 93 این شکایات کاهش یابد.
به گفته رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران تمام مسافرانی که از نحوه خدمات دهی سفره خانه ها، آژانس های مسافرتی، رستوران های بین راهی و هتل ها و مهمانپذیرها شکایتی دارند می توانند با این شماره تلفن ها تماس گرفته و مشکل خود را در میان بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1392122812