دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمانشاه، گفت: در نخستین روز از سال جدید، 80 درصد از ظرفیت اماکن اقامتی این استان توسط گردشگران پر شد.

 

به گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، علی فعله گری با بیان این خبر اظهار کرد: در نخستین روز نوروز 93 بالغ بر80 درصد اماکن در نظر گرفته شده برای اسکان مهمانان و مسافرین نوروزی شامل کمپینگ های اقامتی، چادرهای هلال احمر، مدارس برگزیده، خوابگاهها، مهمانسراهای ادارات و حتی هتل ها و مهمانسراهای استان مملو ازگردشگران نوروزی شد.

 

وی افزود: تمام تلاشمان این است که بتوانیم بهترین شرایط را برای اسکان مهمانان نوروزی در سطح استان فراهم کنیم و پذیرای گردشگران و مهمانان نوروزی باشیم.

دبیر ستاد هماهنگی سفر استان کرمانشاه همچنین از راه اندازی تور گردشگری رایگان، ویژه مهمانان نوروزی در استان خبر داد و گفت: با همکاری اداره تاکسیرانی تعداد 4 دستگاه ون برای راه اندازی تور رایگان کرمانشاه گردی به کار گرفته شده است تا به مهمانان و مسافران نوروزی سرویس دهی کنند.

وی ادامه داد: مسیر حرکت تورهای کرمانشاه گردی از مجموعه تاریخی- فرهنگی تاق بستان به سمت بازار سنتی کرمانشاه، تکیه بیگلربیگی و تکیه معاون الملک به صورت رفت و برگشت است.

فعله گری همچنین تصریح کرد: این تور برای رفاه حال مهمانان و گردشگران نوروزی راه اندازی شده است. علاقه مندان می توانند برای استفاده از آن به محل ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان کرمانشاه واقع در محوطه طاقبستان مراجعه کنند.

به گفته وی این تور تا پایان تعطیلات نوروزی آماده خدمت رسانی و سرویس دهی به مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/

کد خبر 139301024