افزایش ظرفیت اقامتی کاشان در نوروز

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان از ارتقاء تخت‌های اقامتی این شهرستان نسبت به سال گذشته در قالب 2 مجموعه اقامتگاه سنتی و یک مهمانپذیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اصفهان و به نقل از اداره میراث فرهنگی کاشان، مهران سرمدیان با بیان این مطلب اظهار داشت: افتتاح و راه اندازی 2 اقامتگاه سنتی با مشارکت بخش خصوصی در راستای حفظ و احیاء بناهای تاریخی و نیز زیر ساخت های گردشگری بوده است.

وی تصریح کرد: اقامتگاه سنتی نگین با ظرفیت  14 اتاق و 35 تخت با ارائه خدماتی همچون رستوران،کافی شاپ،کارگاه و نمایشگاه صنایع دستی،تالار سنتی و نیز اقامتگاه سنتی راهب با ظرفیتی معادل 30 تخت در قالب 12 اتاق با فضایی کاملا سنتی و در بافت تاریخی کاشان آماده پذیرایی از گردشگران می باشد.

سرمدیان ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بخش گردشگری را با توجه به اهداف پیش روی سازمان میراث فرهنگی و نیز استقبال گردشگران از فضاهای سنتی دانسته و وجود اقامتگاه هایی همچون خانه های منوچهری، ایرانی، نقلی و احسان در کنار هتل ها،هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرهای کاشان را جهت رفع نیاز گردشگران و مسافرین نوروزی دانست.

\n

انتهای پیام/

کد خبر 1393011039