به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، محمد ابراهیم لاریجانی که به استان هرمزگان سفر کرده بود، گفت: این سه شکایت از طریق اعضای ستاد اجرایی قشم پیگیری و با آژانس های برخی استان ها در رابطه با شکایات رسیده تماس گرفته شد.
وی افزود: با پیگیری های انجام شده، آژانس هایی که تور خود را گران عرضه کرده بودند، پول مسافران را پس داده و رضایت افراد جلب شد.
ناظر عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به بازدید از کمپ های ایجاد شده در قشم برای اسکان مسافران نوروزی، بیان کرد: در این کمپ ها سرویس بهداشتی ثابت و سیار و حمام برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود. از نظر امنیتی نیز وضعیت مطلوب بود.
وی اضافه کرد: 100 هزار خودرو از طریق بندرعباس وارد قشم شدند. اسکله لافت که انتقال خودرو از طریق این اسکله انجام می شود به صورت شبانه روزی فعال است و امسال زمان انتظار مسافران برای انتقال به قشم بسیار کوتاه بود.
لاریجانی با اشاره به رضایتمندی مسافران نوروزی از سرعت در انتقال خودروها به قشم، عنوان کرد: 600 هزار مسافر توسط سیستم حمل و نقل دریایی به قشم وارد شده و قطعا همین تعداد هم باید از این جزیره خارج شوند.
وی با اشاره به برگزاری جلسه گروه اعزامی به قشم با مسئولان منطقه آزاد، گفت: در این جلسه با توجه به ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، بر حفظ حرمت این ایام تاکید شد.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 139301127