مرتضی رحمانی موحد، رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر سازمان جوانان هلال احمر را از موثرترین و مهم ترین اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور عنوان کرد.
به گزارش واحد خبر ستاد هماهنگی خدمات سفر، مرتضی رحمانی موحد، روز گذشته   در برنامه زنده شبکه خبر در رابطه با چگونگی تشکیل هماهنگی خدمات سفر گفت: هماهنگی خدمات سفر،  از اوایل بهمن ماه سال 92 با مصوبه هیات وزیران و با هدف تجمیع خدمات سازمان ها و دستگاه های مرتبط با سفر به ویژه در رابطه با تعطیلات نوروزی تشکیل شد.
او افزود:در این ستاد تعدادی از دستگاه ها از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت بهداشت و ... عضو بودند و سازمان جوانان هلال احمر و امداد  و نجات یکی از مهم ترین اعضای این ستاد بودند.

رحمانی موحد با اشاره به حضور  دستگاه های عضو در بالاترین سطوح هر دستگاه در  ستاد هماهنگی خدمات سفر بیان کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر قبل و در طول تعطیلات جلسات منظمی را داشت و بر همین اساس 4 جلسه پیش از شروع تعطیلات و 2 جلسه فوق العاده در طول تعطیلات نوروزی برگزار شد. در عین حال در تمام ایام تعطیلات نمایندگان همه  دستگاه های عضو در ستاد حضور دائم داشتند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر ادامه داد: در کنار ستاد مرکزی، ستادهای اجرایی استان ها نیز با ریاست استانداران بازوها و سنگرهای اجرایی آن در سطح کشور بودند.

رحمانی موحد، یکی از ویژگی های اصلی نوروز امسال را تغییرات قابل توجه وضعیت جوی کشور عنوان کرد و  گفت: با توجه به تغییرات قابل توجه وضعیت آب و هوای کشور، به خصوص در مناطق کوهستانی، یکی از سازماندهی های بسیار مهم و موثر در این تعطیلات  خدمات سازمان امداد و نجات بود که با انجام عملیات مختلف، خدمت رسانی مضاعفی را به مسافران نوروزی ارائه کرد.

او در پایان این برنامه زنده خبری به ارائه آخرین آمار و اطلاعات از مسافرت های نوروزی و بازدید از اماکن تاریخی پرداخت.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1393011515