حضور بخش خصوصی در حوزه میراث‌فرهنگی یک مکمل جدی است

مدیرمسئول روزنامه اعتماد حضور بخش خصوصی در برنامه‌ها و پروژه‌های میراث فرهنگی و گردشگری را یک مکمل جدی و ضروری دانست.

الیاس حضرتی در گفتگو با میراث آریا(chtn) حضور بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری را مورد تاکید قرار داد و گفت: در بسیاری از کشورها برنامه‌های مربوط به میراث فرهنگی و گردشگری با نظارت دولت به بخش خصوصی واگذار شده و پیامدهای مثبتی برای دولت و مردم این کشورها داشته است.

حضرتی حضور بخش خصوصی در توسعه و رونق صنعت گردشگری و حفاظت از مواریث فرهنگی را امری ضروری دانست و تصریح کرد: اقداماتی که در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری باید صورت گیرد به حدی گسترده است که دولت به تنهایی توان انجام آن را ندارد و حضور بخش خصوصی به عنوان یک مکمل جدی لازم است.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه اعتماد، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را مدیری باتجربه دانست و گفت: سلطانی‌فر در طول سالها فعالیت خود کارنامه درخشانی داشته است.

حضور سلطانی‌فر در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را نقطه عطفی برای این سازمان دانست و افزود: اطمینان دارم با توجه به سوابق درخشانی که رئیس این سازمان در پست‌های پیشین داشته در مسئولیت فعلی هم کارنامه موفقی از خود به جا می‌گذارد.

وی به ارتباط و اعتماد رئیس سازمان میراث فرهنگی با بدنه دولت یازدهم اشاره کرد و یادآور شد: این ارتباط عمیق و توام با اعتماد در اجرای برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان میراث فرهنگی موثر است.

حضرتی ادامه داد: با توجه به اینکه سلطانی‌فر در بسیاری از استان‌ها به عنوان استاندار و معاون استاندار فعالیت کرده است، روابط مثبت و سازنده‌ای که وی با مسئولین تراز اول استان‌ها دارد عامل تقویت‌کننده اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های سازمان در سطح کشور خواهد بود.

\n

انتهای پیام/

کد خبر 139301233