لذت بصری گردشگری در آسمان آبی و پاک محقق می‌شود

            مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: لذت بصری گردشگران ،در آسمان آبی و پاک تهران محقق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران در حاشیه  همایش \" تهرانگردی با دوچرخه \" که در روز جمعه 14 شهریور ماه برگزار شد، گفت: این مراسم با همت سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و مشارکت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران برگزار شد.

خسروآبادی،  رکاب زنی 2000 هزار شهروند در طهران قدیم و بازدید از آثار تاریخی بافت تاریخی تهران را  نمادی از نیاز پایتخت به توسعه صنعت پاک و بی آلایش گردشگری برشمرد و افزود: لذت بصری گردشگران در آسمان آبی و پاک برای آنها محقق خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران در ادامه ضمن تشکر از همکاری وزارت امور خارجه برای فراهم کردن مقدمات آغاز مراسم تهرانگردی با دوچرخه  از  میدان مشق افزود: ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه شرکت‌کنندگان از میدان مشق به سمت سردر باغ ملی و سپس در ادامه  مسیر به سمت میدان امام خمینی، ، میدان ارگ و  کاخ موزه گلستان رفتند.

وی در انتها افزود: در این تور ۲۲ راهنما حضور دارند که دوچرخه‌سواران را در قالب گروه‌های ۱۰۰ نفره هدایت کرده و در طول مسیر اماکن تاریخی و فرهنگی  منطقه را بازدید و مختصری در مورد آنها توضیح  دادند.

انتهای پیام/

کد خبر 1393061414