همکاری های خوبی در زمینه گردشگری با ایران داریم

عضوموسسه گردشگری ارمنستان ایروان گفت: سال 2016 از سوی موسسات آموزش هتلداری دراروپا سال ارمنستان اعلام شد.

به گزارش میراث آریا(chtn)، سوزانا آقاجانیان در نشست تخصصی سمپوزیوم بین المللی برای زمینه سازی گردشگری پایدار گفت: آموزش نیروی انسانی اولویت سیاست های دولت ارمنستان در بخش گردشگری است و اظهارات موسسات آموزش هتلداری دراروپا نشان می دهد به میزان زیادی در اجرای اهداف خود موفق بوده ایم.

وی با بیان این که آموزش به شکل موثر و پایداری در ارمنستان دنبال می شود، گفت: موسسات خصوصی گردشگری در کنار دولت همکاری بسیار مناسبی در عرصه آموزش دارند و همین همکاری موجب شده نیازهای مهم و مدرن گردشگران را پاسخ دهیم.

آقاجانیان در خصوص آموزش نیروی انسانی اظهار داشت: دانشگاههای ارمنستان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گردشگری دانشجو می پذیرند، در عین حال برای فعالان گردشگری آموزش حین خدمت هم برگزار می شود.

وی افزود: دانشجویان ازهمان ابتدا با فعالان گردشگری از جمله توراپراتورها در ارتباط و تعامل هستند و این موضوع کمک می کند به طور عملی با مقوله گردشگری درگیر باشند.

عضوموسسه گردشگری ارمنستان ایروان سپس به تعاملات ایران و ارمنستان اشاره کرد و گفت: ما مسافران زیادی از ایران داریم و بسیارمایل هستیم با فرهنگ مردمان ایران بیشترآشنا شویم؛ هم اکنون همکاری های خوبی در زمینه گردشگری با یکدیگر داریم که امیدوارم این همکاری بیشترشود.

انتهای پیام/

کد خبر 1393072321