همدان در تخفیف‌های زمستانی به سر می‌برد

همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره زمستانی تخفیف های ویژه ای در اماکن فرهنگی، تفریحی، تجاری و ...همدان برای اسفاده عموم مردم همدان لحاظ شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان همدان، مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همدان با اعلام این خبر گفت : این تخفیف ها شامل، بازدید از غار علیصدر با 30 درصد تخفیف، اقامت در هتل بین المللی باباطاهربا 40 تا 50 درصد تخفیف، اقامت در هتل های آزادی و بوعلی با 40 درصد تخفیف، اقامت در هتل یاس با 50 درصد تخفیف، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس به شکل نیم بها، آموزش خلبانی و انجام پروازهای تفریحی در شرکت هوانوردی آسمان غرب با 10 درصد تخفیف ، استفاده از پکیج کارت بازی های شهربازی رنگین کمان تا 20 درصد تخفیف و کارت مخصوص سالن های ورزشی و بازی ها با 50 درصد تخفیف به همراه ورودی رایگان، بازدید از موزه های اداره کل میراث فرهنگی در روزهای 12 و 22 بهمن به شکل رایگان، ارائه تخفیف در برخی واحدهای تجاری مجتمع های جهان نما، مهستان، سعیدیه و ... تا سقف 50 درصد و ارائه تخفیف در مراکز تجاری و واحدهای تجاری و واحدهای فروشگاهی مجتمع تله کابین گنجنامه تا سقف 30 درصد است.

گفتنی است، تمامی این تخفیف ها به جزء آموزش خلبانی و انجام پروازهای تفریحی در شرکت هوانوردی آسمان در طول مدت برگزاری جشنواره یعنی 5 بهمن  تا 5 اسفند خواهد بود.

\n

انتهای پیام/

کد خبر 139311155