ب مناسبت ایام الله دهه فجر هتل چهارستاره دهدار شهرستان آستانه اشرفیه با حضور استاندار،نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی،مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان و مدیران شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان این هتل توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت 8 هزار متر مربع با اعتبار 75 میلیارد ریال ساخت و تجهیز شده و دارای بیش از 30 اتاق ،70 تخت و یکهزار و 800 صندلی است.رضا علیزاده در مراسم افتتاح این هتل با اشاره به ارتقاع سطح گردشگری و میزان رضایتمندی مسافران اظهار داشت:در سالجاری با افزایش تعداد مسافر و گردشگر در استان مواجه بودیم که این امر حاصل تلاش دستگاه های مختلف به ویژه اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان است.
وی بهبود وضعیت زیرساخت ها و نیز توسعه شبکه های حمل و نقلی را از دیگر عوامل افزایش گردشگر به استان دانست و گفت: ورود گردشگر به استان موجب توسعه اقتصادی خواهد شد و تحقق این امر در گرو داشتن واحدهای اقامتی تفریحی مناسب در استان جهت اسکان مسافران است.این مسئول بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی تاکید  نمود و گفت: رونق اقتصادی و اشتغالزایی بدون حضور بخش خصوصی ممکن نیست.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛نوروز 94 را پررونق و پر مسافر توصیف کرد و اذعان داشت: در سال جاری اقدامات خوبی برای بهبود وضعیت اقامتگاه های گردشگری و تفریحی با هدف رضایت گردشگران صورت گرفته است.
استاندار گیلان نیز در این مراسم،توسعه همه جانبه بخش گردشگری در گیلان را در رفع مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی موثری دانست و اذعان داشت: فضای سرمایه گذاری و کسب و کار در بخش گردشگری استان به خوبی فراهم شده است.
وی ؛ گیلان را یکی از امن ترین استان های کشور دانست و یاد آور شد: امروز با توجه به امنیت خوبی که در استان وجود دارد، فضا برای رونق بخش گردشگری فراهم است.نجفی در این خصوص با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی در جهت توسعه گردشگری در گیلان اظهار داشت: همه ما بابد از فضای موجود نهایت استفاده را در جهت توسعه استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1393111819