جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان های قصرشیرین و گیلانغرب برگزار شد

جلسه ستاد خدمات سفر و تسهیلات نوروز 94 در شهرستان های  قصرشیرین و گیلانغرب تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، به منظور هنماهنگی برای پذیرایی و استقبال از مهمانان نوروزی جلسه  ستاد خدمات سفر در محل فرمانداری این شهرستان ها با حضور مهندس علی فعله گری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسات که با حضور دستگاه های ذیربط برگزار شد، علی فعله گری ضمن اشاره به برنامه ریزی مدیریت ارشد استان برای جذب چهارمیلیون گردشگر در سال 94 ، اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش عمده ای از گردشگران در ایام نوروز به استان وارد می شوند، ضرورت برنامه ریزی و هماهنگی برای استقبال هرچه بهتر از این مسافران در این ایام از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به پتانسیل های گردشگرپذیری شهرستان های غربی استان گفت:با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب و همچنین امکان تردد از طریق مرز به اقلیم کردستان بخش عمده ای از گردشگران نوروزی از این شهرستان ها بازدید خواهند کرد و ما باید شرایط مناسب برای اسکان و پذیرایی از آن ها را فراهم کنیم.
 فعله گری افزود: شهر قصر شیرین با دارا بودن امکانات مناسب اقامتی از پتانسیل بسیار بالایی برای جذب گردشگران برخوردار است و قطعاً در ایام نوروز یکی از مسیرهای اصلی تردد گردشگران خواهد بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، ساماندهی ترافیک جاده ای در مسیرهای اصلی، تسهیل در عبور و مرور گردشگران از طریق مرز پرویزخان را از جمله مواردی دانست که باید به آن توجه ویژه شود.
شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین در غربی ترین نقطه استان کرمانشاه و هم مرز با کشور عراق قرار دارند که با توجه به آب و هوای گرمسیری در ایام نوروز از بهترین شرایط محیطی برای حضور گردشگران برخوردارند.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1393120234